קורסים אונליין

סקירת 4 הפלטפורמות הטובות ביותר לבניית קורסים דיגיטליים

Dec 11, 2023

אחרי בנייה של מעל עשרה קורסים שונים ומעל ל 145,000 סטודנטים שונים מרחבי העולם אני חושב שיש לי קצת איך לעזור לכם בעולם הקורסים הדיגיטליים.

תחום הקורסים און ליין מתפשט בעולם בצעדי ענק, ואי אפשר להתעלם מהעובדה שהצורך לרכישת ידע רק הולך וגובר מיום ליום. עם התפשטות הקורסים המקוונים, החשיבות של פלטפורמת קורסים דיגיטליים טובה הופכת לחשובה יותר מאי פעם.

לכן סקרתי בשבילכם מספר מערכות לבניית קורסים אונליין שתרצו לשקול להתחיל לעבוד איתם בישראל ובחו׳׳ל וכמובן הם הבולטות בשוק. מיד אספר לכם אילו שירותים היו הכי יעילים, ואעזור לכם לבחור את הכי טוב בשבילכם בין אם זה במחיר או בפיצ׳רים השונים.

ברשימה הבאה תמצאו כמה מערכות המיועדות בדרך כלל לבניית קורסים בלבד ויש כאלו שאפילו מתאימים לבניית אתרים שלמים ובנוסף כוללים בתוכם ניהול ובנייה של דפי נחיתה, דיוור וסמסים, אוטומציות, סקרים, סליקה מאובטחת, נגן וידאו מאובטח ואחסון ללא הגבלה, אוטומציות לתהליכים מתקדמות ועוד. זה אולי מפתיע, אבל בבדיקות שערכתי גיליתי שהם נהדרות לכל כך הרבה תחומים שלא צריך לחפש יותר מידי אלא הכל נמצא תחת קורת גג אחת. אחד היתרונות העיקריים הוא שאפשר להשתמש בחלקן בחינם לזמן מוגבל בתור התחלה, בניגוד למערכות אחרות.

יאלה בואו נקפוץ, ונתחיל מהטוב ביותר...

מה זה דרופשיפינג אוטומטי? דרופשיפינג למתחילים

smoove.io

ובזה סיימנו :) סמוב היא הטובה ביותר, ועכשיו אסביר למה.

מי שמכיר אותי יודע שאני אוהב לחקור ולחפש ולהשקיע בשביל הטוב ביותר ואחרי מחקר ארוך במיוחד ושיחה שארכה כמעט שעה עם נציג בכיר בחברת סמוב הגעתי למסקנה שזה הכלי הנדרש לכל מי שרוצה להתפתח עם העסק שלו ובחינם ובמיוחד אם הוא מחפש מערכת טובה שכוללת בתוכה את כלל הפיצ׳רים הנדרשים להרצת קורסים דיגטליים באינטרנט ובחינם!

בואו נתחיל מהחינם, לסמוב יש אפשרות לפתיחת חשבון ויצירת פעילות ללא חיוב מקדים וללא התחייבות, שזה אומר שעד כמות של 100 אנשי קשר לא נצטרך לשלם שקל! ויחד עם זאת נוכל להשתמש ברוב הפיצרים של המערכת על מנת לקדם את עצמנו ולתת בוסט התחלתי לעסק ולקורס שנרצה לבנות בחינם!

יחד עם זאת אתם בטח שואלים, רגע מה עם השיווק שמסביב? דפי נחיתה, מיילים, סמס, בניית תהליכים בוואטסאפ, אוטומציות, דפי נחיתה, פופ אפ, סקרים, CRM ועודכמה דבריםש אולי אצטרך בעתיד? כל אלו שאלות שכבר שאלתי וביררתי בשבילכם ומצאתי שסמוב (smoove) היא המערכת היחידה שכוללת בתוכה את כלל הפיצ׳רים שבעל עסק צריך.

איך אני יודע שהיא הטובה ביותר?

אם תשימו לב למיילים שאתם מקבלים מחברות שונות תוכלו לגלות שרובם עובדים עם המערכת המדהימה הזו, מארגון הידברות ועד המנטורים הגדולים בתעשייה כמו ד׳׳ר יחיאל הררי שאותו אני באמת אוהב אישית.

לסיכום, יש הרבה מערכות בשוק אבל סמוב הוכיחה את עצמה שהיא יכולה לקחת כל בעל עסק קדימה ולא סתם היא מחליטה להציע את שירותיה בחינם לאור ההצלחה המסחררת וההוכחה שהם אכן יכולים לספק את הסחורה.

לפתיחת חשבון חינם עם הטבה ב (smoove) לחצו כאן >>>

הסקירה המלאה על smoove:

 

Learndash.com

אם אתה מחפש פלטפורמה איכותית עם יכולות מתקדמות לקורסים דיגיטליים, Learndash.com היא הבחירה שלך. עם מערכת ניהול הלמידה המתקדמת והיכולות הרבות שלה, תוכל לבנות ולנהל קורסים מקצה לקצה בצורה יעילה ונוחה. Learndash.com מאפשרת לך ליצור מבנה לימוד מותאם אישית, להוסיף שלבים, מערכות דירוג, ובדיקות כדי לשפר את תהליך הלמידה שלך. הפלטפורמה מציעה גם אפשרויות ייבוא תוכן חיצוני, יצירת קבוצות לימוד והערכת התקדמות התלמידים. המחירים ב-Learndash.com נגישים ומתאימים לשק הרחב. תוכל לבדוק באתר הרשמי את המחירים העדכניים ואת המגוון הרחב של תכונות שהם מציעים.

 

השיטה הפשוטה שעזרה לי ולעשרות מהסטודנטים שלי לבנות אתר דרופשיפינג מאפס

ולקחת אותו ל6 ואפילו 7 ספרות במכירות תוך פחות משנה!

 

קורס דרופשיפינג ושופיפיי

 

כמה עולה מנוי בתוכנה?

מחירי המנוי ב-Learndash.com משתנים ומתאימים לצרכים שלך. באתר הרשמי תוכל למצוא את המחירים המדויקים למגוון התכונות והתוכנות שהם מציעים.

איך משתמשים בתוכנה?

להתחיל להשתמש בתוכנה, עליך להיכנס לאתר הרשמי של Learndash.com וליצור חשבון משתמש. לאחר מכן, תוכל להתחיל ליצור קורסים דיגיטליים מותאמים אישית ולהתאים אותם לצרכים שלך. תוכל להוסיף שלבים, תוכן, ומבחנים כדי ליצור תהליך למידה מועיל ומרתק לתלמידים שלך.

Teachable.com

Teachable.com היא אחת הפלטפורמות המובילות ליצירת וניהול קורסים דיגיטליים בצורה פשוטה וידידותית. התכונות המתקדמות של Teachable.com מאפשרות לך ליצור ולשתף תוכן בצורה קלה ואיכותית ולהפוך את תהליך הלמידה לנעים ומהנה. הפלטפורמה מציעה כלים מתקדמים לניהול התלמידים שלך, כולל מערכת תשלומים מתקדמת ויכולת לבנות קהילה ולתת גישה לתוכן לפי דרישה. בנוסף, ישנן אפשרויות ייבוא תוכן חיצוני ולהתאים את עיצוב הפלטפורמה לצרכים האישיים שלך. המחירים ב-Teachable.com ניתנים להתאמה ותוכל לבדוק את המחירים המדויקים והמגוון הרחב של התכונות באתר הרשמי.

כמה עולה מנוי בתוכנה?

מחירי המנוי ב-Teachable.com משתנים ומתאימים לצרכים שלך. באתר הרשמי תוכל למצוא את המחירים המדויקים למגוון התכונות והתוכנות שהם מציעים.

איך משתמשים בתוכנה?

על מנת להתחיל להשתמש בתוכנה, עליך להיכנס לאתר הרשמי של Teachable.com וליצור חשבון משתמש. לאחר מכן, תוכל ליצור קורסים דיגיטליים, להוסיף תוכן ומבחנים, ולנהל את התלמידים שלך בצורה מקצועית וידידותית. Teachable.com מציעה ממשק משתמש יעיל ופשוט שיאפשר לך לנווט בין התכונות בצורה קלה ונוחה.

Kajabi.com

אם אתה מחפש פלטפורמה מקיפה שתספק לך את כל הכלים והיכולות הנדרשים ליצירה וניהול של קורסים דיגיטליים, Kajabi.com היא הבחירה המושלמת עבורך. הפלטפורמה מציעה מגוון של כלים ותכונות המכסים את כל התהליכים, מהיכנס הראשונית ועד לניהול ושיווק הקורסים שלך. עם Kajabi.com, תוכל ליצור ולעצב עמודי מכירה מותאמים אישית, להעלות תוכן, לתת גישה מותאמת אישית לתלמידים שלך, ולנהל את תהליך התשלום בצורה קלה ומאובטחת. הפלטפורמה מציעה גם אפשרויות לשיתוף והפצת הקורסים שלך, כולל מערכת תמיכה וקהילתית. המחירים ב-Kajabi.com נגישים ותואמים לתכנות והתקציב שלך. באתר הרשמי תוכל למצוא את המחירים המדויקים והמגוון הרחב של התכונות שהם מציעים.

כמה עולה מנוי בתוכנה?

מחירי המנוי ב-Kajabi.com תואמים לצרכים שלך ומשתנים בהתאם לתוכנה והתכונות שתבחר. באתר הרשמי תוכל למצוא את המחירים המדויקים למגוון התכונות והתוכנות שהם מציעים.

איך משתמשים בתוכנה?

על מנת להתחיל להשתמש בתוכנה, עליך להיכנס לאתר הרשמי של Kajabi.com וליצור חשבון משתמש. לאחר מכן, תוכל להתחיל ליצור ולנהל קורסים דיגיטליים, להעלות תוכן, לשתף ולקדם את הקורסים שלך לחברים וללקוחות בכלי שיווק מתקדם של הפלטפורמה.

סיכום

כשמדובר בפלטפורמה לקורסים דיגיטליים, ישנן אפשרויות רבות ומגוונות לבחירה. כל אחת מהפלטפורמות שציינו כאן - Justudy.com, Learndash.com, Teachable.com, ו-Kajabi.com, מציעה יתרונות ייחודיים וכלים מתקדמים שיכולים לעזור לך ליצור ולנהל קורסים דיגיטליים בצורה יעילה ומקצועית. מחירי המנוי והתכונות נעים לך, ותוכל לבחור את הפלטפורמה המתאימה ביותר לצרכים שלך ולתקציב שלך. בסופו של דבר, החשיבות העיקרית היא לבחור פלטפורמה שתענה על צרכיך ותאפשר לך ליצור חווית למידה מועילה ומרתקת עבור התלמידים שלך.

 

נושאים קשורים אחרים:

מעוניינים להיכנס לעולם האיקומרס והדיגיטל ולהקים עסק רווחי, ויציב שלא משאיר מקום לטעויות?

צפו במאסטרקלאס

בואו נגדיל את הרווחים מהאתר שלכם

רוצה יותר כניסות לאתר?
אודות הכותב

אביב מלכה

בעל ניסיון של 13 שנים בתחום האיקומרס והשיווק הדיגיטלי ו6 שנים בקידום אתרים אורגני וממומן,

יזם דיגיטלי, מנכ״ל אביב מדיה – חברה לקידום אתרים ושיווק באינטרנט.
נשוי לכרמל ואבא לאייל יהונתן והללי, תושב באר שבע.

לכל המאמרים>>